Tuesday, November 10, 2009

:: penemuan ::

Mo0d : masih ade yang jujur

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi di atas limpah kurnia dan inayahNya dapatlah encik saye menemukan walletnye yag hilang dekat cc tuh..

Pagi2 buta nan sunyi yang sesuai untuk tidor tak hengat lagi2 dapat cuti solat, patik menerime pesanan burung nokia cekai model ape ntah:

Kring : ayang dah jumpe..

Krohh : jumpe ape plak ni?? (saspen2)

Kring : jumpe la wallet

Krohh : kat mane jumpe?? Sape yang pegangkan?? Ade berape je dalam tu?? (haha..dasar)

Kring : Budak India yang jage cc tu yang pegang, sume dwet ade..tapi bagi die rm50 sebab tolong pulangkan..

Krohh : 5o?? 30 suda~

Kring : takpe la janji die dah tolong pulangkan + tak amik satu sen pun..da bagi kat mak suh pegangkan..

Krohh : alhamdulilah~ kim salam kat orang tu (gile punye lupe die tak bleh jawab salam) len kali nak buat lagi ke??

Kring : tak nak tak nak dah..ok selamat tidor kembali kekasih pagi petang siang malam gelap terangku.. nanti i msg u yep..

Kroh : cheist~ ye la..dadidu (haruslah tarik selimut balik)


Terima kasih Tuhan, masih ade yang jujur dalam dunia ni..macam tak perchaye pun ade tapi yang penting bende2 kat dalam tu tak hilang..kalau tak, jenoh nak gi membuatnye balik..jadi kepade anda + saye, beringatlah sebelum jadi untuk kali yang ketiga empat lima dan seterusnye..mungkin lain kali saye akan belikan anda seluar yang mempunyai zip untuk setiap poket..haha..macam budak punye seluar jep..untuk keselamatan..heh~

Malam ini terase sungguh mengantuk + tak larat nak bangun kerana kekembungan..mungkin lepas makan banyak makanan berminyak dan berlemak..asik nak tido jep..rupenye saye terlupe tadi ade makan ubat selesema..patotlah pown..lalok semacam..jadi hadirin sekalian, let’s shut your eyes.. -

0 orang cakap2 pasal ni: