Wednesday, December 23, 2009

:: i should... ::

Mo0d : thankful




yeay2 dapat henpon baru..hukhuk..kepade mereka di luar sane, sile beli henpon yang lebih canggih dari ini okeh..tamau same2 dengan saye..beli la yang touch screen bagai ke ape ke..(bajet aku upah SE design henpon untuk aku je lah yepp?!) ;P dan tak lupe juga terime kasih kepade tuan tanah kerane hadiahkan untuk saye..ramai pulak yang berkenan..tapi takpew, janji saye tak usik duit ptptpu..dah bertaon2 pakai hp cekai jep..baru la ni dapat tukar..sabar itu separuh daripada iman..ade hikmah disebaliknye..bukan sebab saye tade duit sendiri, tapi dah orang nak belikan..setengah ribu je ponn..


sedikit sebanyak membuat saye sedar saye harus menghargai insan di depan mate saye, yang menyayangi saye, yang menchentai saye, yang membahagiekan saye..yang memberi saye ape yang saye nak dalam dunie ini..tapi saye juge sedar, saye harus mencoba, harus lebih peka, harus lebih bersyukur kerane kehadirannye bakal membuat saye lupe segala perkara perit yang saye alami..

tapi mampukah saye?? mapukah saye membahgiekan beliau?? mungkin memerlukan mase yang lame sedikit..mungkin juge saye akan mengambil mase sehingga 6-7 tahun..diharapkan anda bersabar..berchenta bukan perkara yang mudah bagi saye..ia boleh menjadi permulaan pemusnah hidup dan juga boleh jadi permulaan kehidupan yang indah buat selamanye..tapi saye belum percaya semua itu..belum..saye perlu mase lagi..

siape yang terbaik? kamu. siape yang terbalik? saye pun tak tahu..jadi tiade ape yang perlu dirisaukan kerana saye hanye mahukan yang terbaik untuk saye meski kamu tak sesempurna yang diluar sana, mahupun yang di kaca tv sana..cukup sekadar tahu menjadi manusia yang berguna daripada manusia yang berpura2..berpure2 untuk kebaikan takpe kott..

saye cume berharap anda terus menyinari hidup saye..jangan sesekali biarkan saye terkapai2 sendirian..saye perlu ketawa, saye perlu senyum, saye perlu ceria, kerane kalau tidak muke saye amat hodoh..dahlah hodoh, buruk pulak tu..tak selera anda nak pandang nanti..huhu..akhir kata :

"semoge kite saling melengkapi antara satu same lain"

0 orang cakap2 pasal ni: