Saturday, August 28, 2010

kanak2

Mo0d : them. and their's.
bukapuasa time!!

selain daripada anak2 yatim, ada jugak budak2 tahfiz dan budak2 syndrom..tapi hyper..camne nak describe ntah, saya tak tau nak sebut nama yang spesifik.


bersama cek ainul dan baju bermotif "hariraya"


saya takde baju vouge2 untuk diperagakan, jadi hanya konsep "apo yang ado dalam almari yo lahh" hasilnya, seperti yang di atas.


---------------------------------------------------


dimaklumkan bahawasanya saya bukanlah pandai dalam bab2 nak melayan budak2 ni lagi2 nak approach diorang. adek2 kat rumah tu pun tak terlayan..jadi berfikir sejenak "apa yang aku nak borak + gelak ngan budak2 ni yep?"


so, kenal2 jap tanya nama + maklumat demografi sedikit sebanyak dan bagi la mereka main game dalam henpon aku yang tak berapa nak canggih tuu..ok jangan berebut2 ye adik2, gilir2 tau..huhu. berikut adalah perbualan singkat mereka. (ye aku curi dengar. bukan curi pon..dah budak2 ni dok depan mata aku mestilah dengau)


naqiuddin : ni kakak kite la, kite boleh bawak balik telefon ni nanti..


aidid : bagi la kita plak kejap..nak bawak kereta gi isi minyak (men game kereta kena la isi minyak kalau nak kereta berjalan)


amin : kakak2, dia (naqiuddin) cakap akak ni kakak dia, betul ke?


heheh..u olls tunggu la akak keje yang best2 pastu belikan korang blackberry nak? haha..time tu blackberry pun da sama taraf degan 33 sekupang (3310) apo lah akak niii..




hepp..snapping without meeee..cannot! cannot! haha..(keje nak interprem je cam arits kat india yang name prem tu..) :P


amin + adid + naqiuddin

mereka duduk di meja yang sama dengan saya, tapi lepastu di kidnap oleh pengarah program dan pencolik2 yang lain..cess cess dan cesssss..!



naqiudin = cute. haruslah kan..name pun ala "cute" gitu. (aramak flash terlebih plak time ni, kena practice more on photgraphing lagi ni dek oii..berkilat muka akak ni haa..) dah la tak tacap (touch-up) bagai..

see??? berfinggan2 mangkuk cawan sume ada kot..haha.. hepp, tu pinggang orang len ok, kitorang topang berkaki2 jep..ni time tunggu nak post mortem dan balik berkeruh di bilik. urm, time pergi agaknya 40 kg, lepas event ni mungkin naik sampai 45 kg kot..kakakaka..melantak habis..alang2 bayar RM15 kan. ngehehe.. tanpa kami, siapalah makanan..nanti kena buang lagi membaziaq..yeee~ saya da pandai pakai huruf Q untuk gantikan R..lalalala.

bye sume..hope dapat jumpe korang lagi, kanak2 sekalian..jangan nakal2 or lari dari rumah k..

0 orang cakap2 pasal ni: