Sunday, February 27, 2011

saya kesian kat awak.

Mo0d : jangan perasan saya terasa ok, sikit pun tak. :))

Ok, kali ni nak tulis pasal perempuan pulak. hihihi. Perempuan apa? Perempuan tanpa modal. hahh! Mula lah tu..ingat orang nak molot2 laser la tu kan kan kan? Amboi..kemainnn lagi. Ohh tidak2, entry ini tidak mengandungi sebarang cacimaki yang menjejaskan nama PEREMPUAN. :p

First of all saya nak terangkan bahawa, I might look likebudak sekolah”, but HELLO! pemikiran saya takde lah kebudak2kan sangat. Bagus ke awak tu nak kutuk2 orang belakang2? Sembang kencang nohh, tapi sendiri pun bikin. ekk? Pun bolehlah, apa2 lah dik, akak layankan je lahh.

Benda kecik je pon..gaduh ngan kawan baik sendiri (ntah apa2 ntah). tapi bila orang nak bagi nasihat, ehh tak boleh terima pulak dia. sape yang tak rasional ni sebenarnya? Adeq ke aqaq? Haihh..tak paham tak paham. Orang nasihat cakap elok2 sikit punya baik, takde unsur2 cacian, makian, kejian dan sebagainya pun dah cukup bersyukur u olls. Motif sangat nak sentap lebih2 kan, padahal yang gaduh tu kau dan member kau. So? Buat apa ai nak over2..ouh pehlizz lah, aku just rimas je tengok drama2 ni sume. Tu je, lagipun tak luak lah cacimaki kau tu kat aku. Langsung.

ini perempuan2 tersebut. cantik, tapi hati urm..sekenhen. bukan lah nak cakap diri sendiri bagus, tapi ada ke patut, yang sorang tengah bergaduh dengan member sendiri, sorang lagi tukang api2?? Err..uolls rasa kan, patut ke digelar kawan macam tu? pastu bila orang bagi pendapat dengan niat nak damaikan, uihh..kemain ye2 lagi mengata orang itu lah, ini lah, fuhh. Kata2 tak cantik langsung macam rupa. Tau nak cari gaduh je..cakap orang teruk lah, pastu kt fb (tu je lah medium yang boleh difikirkan) cakap orang mengata belakang2 lah. Deyy, yang u olls sedang buat tu apa? Cakap kat tepi2 ke? Haha. Sengal lah gile. tapi takpe lah, langsung tak efek kehidupanku ini taw~

Lainlah kalau kau balas nasihat aku (nak menunjukkan pendapat kau lagi bagus) dengan hujah2 dari hadis Nabi ke, ayat Quran ke, kata2 hikmat pendita ke, boleh la jugak buat aku tabik spring ngan uolls. Setakat ayat2 budak tak matang macam “woii2” “terasa ke?” “ada aku kesah” dan lain2 tu, jangan harap lah aku nak bersegan silu, tersipu malu. Sedar tak korang tu berkomen kat fb, satu dunia boleh tengok perangai korang lah! Nasihat orang tak nak hormat, tapi nak orang hormat kata2 kau. -_-‘’ LOoSER.

Mungkin lifestyle korang memang macam tu kot, nak buat macam mana, ‘’tabihatkeji memang tak boleh nak ubah sebab dah sebati dalam diri sekian lama. Hihihihi :p bak kata uolls kan “kalau takde die pun, aku boleh iduplah.” haha ye lah, lepas ni hidup bertiga orang je ek, kawan baik sampai dalam kubo kan? Tak perlu bermasyarakat. Pun boleh hidup. Ye lah, hebat sangat settle masalah settle lah, aku nasihat pun macam takde apa2 kan. terima kasih la atas panggilan cik budiman tu. walaupun uolls obvious sangat tak ikhlas nak menyebutnye. haha~ lol.

euww..apa lah dah besar2 pun nak gaduh2 benda kecik. dah tu kutuk2 orang macam perempuan takde integriti. malu je kot. pastu nak tegakkan benda yang sendiri pun tak mampu nak buat. lalala~ aku doakan korang berjaya dalam kehidupan, semoga dapat lulus exam dengan jayanya, dan korang kawinlah cepat2 weh, biar matang sikit pemikiran tu..senang nak ajar anak2 nanti. Jangan sentap2 selalu!

k entry dah abis. oh by the way, link belog ini sentiasa open untuk semua orang kot. so boleh baca sebab ai tak minat kutuk2 belakang ni. takde taste. (eh, tapi kadang2 ada lah TER kot. nobody's perfect. agagagaga) :p

-nota dari perempuan tak cantik kepada perempuan yang cantik tapi tak 'cantik'. err..-

muah2 byee! haha.


0 orang cakap2 pasal ni: