Monday, July 27, 2009

:: aku bukan orang suci ::

mo0d : element


setiap individu yang terlahir ke dunia ini punyai kekurangan serta kelebihan yang tersendiri..oleh itu tiada orang yang boleh labelkan diri mereka "perfect" secara bermegah2an okayy..begitu juga saye, tidak telepas daripada diharungi perasaan2 negatif dalam sehari-harian..perasaan seperti benci, suka, gembira, marah dan lain2 menjadikan kita insan yang berlainan setiap hari..

apa yang penting adalah cara kita mengawalnya, dan yes of course saye cuba untuk meng"control" nya setiap hari setiap masa untuk tidak menyakiti hati sesiape jua lebih2 lagi orang2 penting yang menjadi sandaran dan pergantungan di sekeliling kita..


namun, kadang2 kawalan itu menjangkaui batasannya apabila perasaan tidak dapat dibendung, maka tercetuslah sesuatu keadaan yang sangat tidak diingini..keadaan dimana saye berase sangat serabut dan bengong2 sekejap..tapi nak buat macam mane, ia diluar kawalan okayy..


tapi jangan lupe bahawasanya hati saye juga memerlukan kesensitifan anda di luar sana, becoz what you give, you'll get back..cuma cepat atau lambat..jadi, jangan hanya salahkan saye seorang sahaje hanya kerana kamu dikelilingi oleh insan2 yang sentiasa menyokong kamu yang innocent, baik budi pekerti, dan sebagainya..


kepada semua yang telah saya termarah, terkutuk, terkeji, termenyampah atau ape2 sahaja yang dinamakan peasaan negatif, harap maaf ye..saye tak reti nak mintak maaf bersungguh2 ni..


bui2~

0 orang cakap2 pasal ni: