Friday, July 17, 2009

:: konbokesen dey ::

m0Od : seronot + sibuk + penat

anda semua dijemput untuk menghadirkan diri bagi memeriahkan lagi Pesta Ekstival ke 12 sempena Hari Konvokesyen Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor..
banyak gerai yang menjual macam2 barangan yang best2 dan bunge bungi~ sila spend money anda wisely okayy..jangan borong sakan tak hengat nanti lepas ni pokai macam sayep..huahua..
student Diploma Komunikasi Semester 5 sedang sibuk mengerjakan usaha untuk dapatkan dana sumbangan ikhlas untuk Program Dialog Ilmu kami pada 4 Ogos nanti..kami menjual cuppuycake..cuppycake..kerana kami bukan mintak sedekah..jadi, jangan pandang enteng usaha kami okayy..(khas kepada mereka yang berlagak..yang fikir cuppycake tu hina sangat agaknye..tak sedar time ko kecik2 tu la yang jadi fav ko)..
anyway, thanks kepada sesiapa yang menyumbang + membeli + yang rajin menjual..lain kali orang tolong kamu pulak okayy..and last but not least..
kepada graduan2 KUIS, tahniah..next year sayep akan mengikut jejak kamu untuk terima scroll + baling topi tinggi2 + beli bunge untuk diri sendiri..hokhok..
kesian~ terima kasih

0 orang cakap2 pasal ni: