Saturday, July 25, 2009

:: perlu kah?? ::

mo0d : benci


i hate for hating you
i disgust for disgusting you

tapi perlu kah??

ko suruh die contact aku secara terpaksa coz aku benci orang buat sesuatu yang terpakse untuk aku

perlu kah??

ko mengadu especially kat die aku tak tegor + tak pandang ko..walaupun it same goes to me

perlu kah??

aku dianggap macam jahat giler lebih2 lagi oleh die coz tak pikir pasal perasaan ko sedangkan ko pun bukan pikir sangat perasaan aku

perlu kah??

die bohong dengan aku yang die memang saje2 nak msg aku..takde kene mengene ngan ko

perlu kah itu semua??

coz aku sangat tahu bahawa die memang willing to do anything and everything untuk ko

perlu kah macam tu??

sebab rase terhina gile bile aku dijadikan kawan yang akan di contact hanya bila time nak merungkai sesuatu, hanya bila nak tolong ko

perlu kah??

aku rase macam ni sebenarnye?? memang aku rase tak perlu ponn

perlu kah??

aku layan msg orang yang terpakse tu coz aku tak suka dijadikan hanya penting pada mase2 sesak sahaja, sedangkan selame ni ko ngan die share crite dua orang je kan

perlu kah aku buat2 tak tahu??

sedangkan aku memang dapat agak tujuan die, tak pernah2 pulak sebelum ni nak mesej la hape la ntah ape2 ntah tibe2 je semacam

perlu kah??

ko kesian kat aku

perlu kah perkataan tu??

sebab aku memang benci word tu okay

perlukah aku bagitau??

ape yang aku simpan dalam ati coz aku memang tak suke brcerita2

perlu kah??

aku mintak maaf kat ko sebab aku tak cakap nak putus kawan ngan ko

perlu kah??

semua ni berterusan sedangkan aku pun serabut b**i

dan perlukah??

aku dilabelkan sebagai "guna hanya untuk kecemasan sahaja, atau untuk menyedapkan + menenangkan hati (masukkan name ko) sahaja"

mungkin aku perlu??

doa2 banyak supaya Tuhan vanishkan perasaan benci ini

sekarang aku perlu??

stop.

2 orang cakap2 pasal ni:

cik Qu D'touch said...

hmm...
kembar ko kn de..
relax je k..
xnk r kembar aq nie muudy je..
k..
semalm kte kua.mkn ngn afiq aq..
kn sonok..
xyah byk sgt pk..
paduli kn..
oraitttt

DaDa said...

okay~