Saturday, November 20, 2010

benci itu ada

M0od : benci betullah mo0d 'benci' ni.

Benci. membenci. dibenci. terbenci. dibencikan. kebencian. pembencian. bancian. cukupp2 ! menyembur dah air liur ni..hihihihi..ok, tak tipu. semua orang punya perasaan sebegini. kannn? jadi, mari kita berkongsi kebencian sebentar.


saya benci orang yang :

1) kutuk orang boleh, kutuk beliau tak boleh (ok, bajet angel)
2) snatch someone/thing that i like
3) loyar buruk, which is lawak2 yang sangat tak kelakar pada saya
4) bajet dia bagus padahal dia tak bagus langsung dari segala segi
5) diva tak kena tempat
6) cover sangat. coverrr. nak2 depan kaum itu. just euwwww~
7) suka sangat simbah cat minyak pada api yang marak
8) kutuk orang lebih2 as if dia so0o + very da perfect
9) pakai ayat takcle yang sama untuk 10 perempuan (utk lelaki)


dan berpuluh2 jenis orang lagi. rasa macam nak cakap "eh, kau termasuk dalam golongan kawan2 aku?? opss, sori aku salah buat list lah. patutnya kau tak tersenarai. tapi, tak sampai hati." aha..boleh ke??

tapi saya masih sedar. saya tak cukup bagus untuk kata-kata sebegitu. mungkin saya pun tergolong dalam 9 golongan di atas yang akan cakap balik "so, kau ingat kau bagus sangat ke dan kau ingat aku nak sangat ke jadi kawan kau??." haha..


kesimpulannya, we just have to bear with these people as they will always be around us. karma itu ada, katanya. tapi kadang2 tak sabo nak menunggu karma nye. huhuhu. ok, kepada orang2 tersebut, have fun with what you have now because i would love to see what's going happen in the future. thanks for doing this, go0d luck n 'love' you. hihihi :))

benci itu selalu ada untukmu meskipun aku cuba memadamnya. setan lah setan ni..ish!

tambahkan iman dalam kehidupan, kurangkan kebencian dalam kewarasan.

0 orang cakap2 pasal ni: