Thursday, November 25, 2010

saya nak tido

Mo0d : cuti semester dah setat wehh..

param param param..dam dam..

dengan ini adalah secara rasminya diwarwarkan bahawa saya sudah selamat menyetelkan semester satu di USM. setel ke?? anyway, it' has been a very tough semester I ever had..seriously.

makanya, saya akan menghabiskan sakibaki cuti semester yang bakal berakhir selama sebulan ini dengan aktiviti yang biasa saya lakukan. contohnya, nak tengok wayang seperti Hairi Potter, Hitachi (Hachiko si anjing), Skyjuice Skyline, dan macam-macam lagi..err, tapi 2 Alam tak kot. tunggu raya je lah kan, itupun kalau ada stesen tv nak tayangkan..hahaha -_-' tapi tapi tapi,,,, kalau 2 Alim tu interesting la jugak..teheee~

urm..selain itu, menunaikan kewajipan berkarok bersama besties. nak2 sekarang ni dah ada Giant baru bukak dekat dengan area rumah, so tak payah susah2 dah nak meronggeng sampai ke Mines tu. anytime bebeh, anytime.

dan sekali lagi, muka saya bakal berlegar2 di Jusco. sebagai salesgirl yang berjaya mengayat customer untuk spend lebih banyak duit untuk bershopping di kedai dan mengular di waktu kerja..haha motippp. tak kisahlah, janji supervisor tak tahu + duhwit gaji ku masyukkk!

apa2 pun, 20 november 2010 bakal menentukan kemuncak semester ini. the day result kami keluar dan saya still berasa sangat cuakkk dan cuakkk dan ok stop. cuakkk.

dah2..barang dah siap packing semua dan i'm ready to get home in few hours. bas sedang menungguku. have fun guys and see uolss after a month ya. daaa~ :)



0 orang cakap2 pasal ni: